Reparatieverzoek

Vanwege Corona maatregelen voeren wij op dit moment alleen spoedeisende reparaties uit. Zoals lekkages en verstoppingen. Daarom is het nu niet mogelijk uw reparatie via het huurdersportaal door te geven. Reparatieverzoeken kunt u telefonisch doorgeven van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 10:30 via 088 966 68 45.

Schakel niet zelf een bedrijf in!

Als u een reparatieverzoek heeft, geef deze dan altijd door aan ons. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder dit te overleggen met Woontij. Doet u dat wel, dan brengt het bedrijf dat u inschakelt de reparatie bij u in rekening.

Uitzondering: CV-installaties

Heeft u geen warm water in uw hele woning, of doet uw verwarming het niet? Dan kunt u zelf contact opnemen met de CV-installateur. Voor Den Helder en Julianadorp is dat ESNW (Energieservice Noordwest): 0223 635 545. Voor Texel belt u met CVI: 0222 313 703.

Geeft u liever de reparatie telefonisch door? Dat kan elke ochtend tussen 08.30 en 10.30 uur. U krijgt dan een medewerker aan de lijn die direct uw reparatieverzoek verwerkt en desgewenst een afspraak met u maakt. Na 10.30 uur of buiten kantoortijden kunt u alleen spoedreparaties doorgeven via telefoonnummer 088 966 6845. Is er geen sprake van spoed dan verzoeken wij u de eerst volgende werkdag terug te bellen of uw verzoek te mailen naar reparatieverzoekenwoontijnl

Wat moet ik doen als ik mijn sleutel kwijt ben of deze binnen heb laten liggen? (Buitensluiting)

Tijdens kantooruren kunt u contact met ons opnemen. Tegen vooraf betaling van de kosten kijken we of een medewerker van Woontij dit kan oplossen. Buiten kantoortijden kunt u zelf een bedrijf bellen om het probleem voor u op te lossen. Op Texel is dat een bouw- of timmerbedrijf. In Den Helder kunt u hiervoor een slotenmaker benaderen. 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden