Nieuwsbericht

Vernieuwd kantoor Woontij Den Helder in gebruik genomen

Publicatiedatum: 27-07-2020

Voor Woontij is lokale binding, een persoonlijke aanpak en betrokkenheid essentieel. Een van de speerpunten van Woontij is het verbeteren van de zichtbaarheid. Een eerste stap is al gezet door het vernieuwen van ons logo op auto's en werkbussen. Woontij kiest voor een eigen (groene) stijl. Een tweede stap volgt de komende maanden.

Met enige vertraging door Covid-19 gaan we dit jaar nog aan de slag met het verduurzamen van ruim 80 gezinswoningen in Julianadorp. Alle betrokken huurders krijgen binnenkort een renovatieplan specifiek voor die woning. Het kantoor van Woontij aan de Hertzogstraat in Den Helder is inmiddels heringericht. we gaan dat weer meer gebruiken als vaste uitvalsbasis voor onze activiteiten in Den Helder. 
BuurtconciĆ«rges en woonconsulenten zijn de eerste aanspreekpunten voor onze bewoners en actief en zichtbaar in Den Helder. Naast digitale en telefonische contacten ontvangen we onze klanten in ons kantoor in Den Helder en zoeken hen op in hun woning of wooncomplex. Door het inzetten op digitale dienstverlening en digitaal werken creĆ«ren we meer ruimte voor persoonlijk contact. Dit staat centraal in onze klantbenadering. Door de Corona-maatregelen kunnen we helaas nog niet het inloopspreekuur weer open stellen. Individuele gesprekken op afspraak zijn gelukkig wel weer mogelijk. Dat kan op kantoor of bij de huurder/woningzoekende thuis. Wilt u iemand van Woontij spreken? Maakt u dan gerust een afspraak met een van ons. Van alle medewerkers vindt u hier de telefoonnummers

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden